dimecres, 31 d’octubre del 2012

Halloween

El divendres passat vaig quedar amb una amiga, l'Ana (el seu blog es: http://scaila.blogspot.com.es/) que també li agrada molt fer scrap. Vam estar tooota la tarda, el temps va passar volant.
Ens hem apuntant, junt amb la meva mare, a un repte d'scrap. Hi ha un llistat de gent dividida per grups de 10 persones, per exemple nosaltres estem al grup 3, junt amb 7 persones mes. Es tracta de fer postals de Nadal per enviar-nos-les després. Així rebrem cadascuna 9 postals de Nadal!

El divendres no em sentia massa inspirada per començar a fer coses de Nadal, així que vaig fer aquesta postal de Halloween per una amiga de la feina que fa una festa a la que no puc assistir.





3 comentaris:

  1. Ei Geòrgia!!! M'encanta que hagis fet aquesta entrada al blog!! Una postal xulíssima!
    A veure si m'animo i penjo alguna cosa. jejeje

    ResponElimina
  2. Que chula te quedó la tarjeta, le gustó a la destinataria? Pon una foto de la portada de la tarjeta también, que daba miedo...boo!!!!jejeje

    ResponElimina
  3. A mi m'agrada molt la dels fantasmets, són molt monos...
    besitos

    ResponElimina